29 Aralık 2013 Pazar

BİR CUMARTESİ KAHVALTISI DAHA...

Harika bir Cumartesi Kahvaltı soframla karşınızdayım .Bu sofram canım arkadaşlarımaydı.Ben böyle brunch tarzı kahvaltıları çok seviyorum .Çünkü hafta içi koşuşturarak atıştırdığım kahvaltıcıklardan pek bişey  anlamıyorum.O yüzden mükellef sofralara bayılıyorum.Tabi bir yiyoruz bir yiyoruz .Midem üç gün ağrıyor.Çünkü biz her Cumartesi kahvaltı yapıyoruz bu arkadaşlarımla...

Ya  bu arada site sahibi olmak çok zor.Önce fotoğrafları yüklüyorum vakit buldukça yazıların yazıyorum.İnsan sofrasını beğenince de bol bol fotoğraf çekiyor....Soframda neler vardı ki..




Geçelim Menümüze;
Peynir Tabağı
Reçeller ve Marmelatlar
Su Böreği
Mantar Yumurtalar
Portakallı Kek
Patates Kızartma 
Patates Kroket
Mantarlı sucuklu Patates
Peynirli İçli Köfte
Domates Salata Tabağı
Zeytin Çeşitleri
Bebe Mısırlı Havuç sote
Közlenmiş kırmızı Biber sosu


PORTAKALLI KEK



SU BÖREĞİ



KIRMIZI BAŞLIKLI YUMURTALAR

MANTAR YUMURTALARRRR


MANTARLI SUCUKLU PATATES


Patates Kızartması(Biraz yanmış tabi)

Marmelatlar

       
                                                             PEYNİR TABAĞI


PEYNİRLİ İÇLİ KÖFTE

ZEYTİN TABAĞI

PATATES KROKET



KÖZLENMİŞ BİBER SOSU

BAL,KIZILCIK MARMELADI,ÇİLEK REÇELİ(HEPSİ DOĞAL)


BEBE MISIRLI HAVUÇ SOTE



Bir başka sofrayla görüşmek üzere...




Hiç yorum yok:

Yorum Gönder