23 Haziran 2014 Pazartesi

ANNECİĞİM, SABRİYE TEYZECİĞİM KUZENLERİM MİNEL,SELEN, SEYMEN VE BÜŞRA İÇİN DAVET SOFRAM

Merhabalar!Bu davet sofram Trakya'dan gelen Canım ailem için.Bu hafta benim için musmutlu geçti.
İnsan gurbette  olunca akrablarını görünce tabi duygu seli yaşıyor.Hayatımın en güzel yılları olan çocukluğumuzu beraber geçen kuzenlerimle bol bol geçmişi anarak anılarımızı tazeledik.

Tabi Minel'in taklitleri ile neşelendik.

Elimizden geldiğince  Ankara'yı gezdirmeye çalıştık.İnşallah memnun kalmışlardır.



Aslında bu çikolata Canım Ailem olsun istedim ama bulamadım.Aileyi temsilen Canım annem çikolatasını aldık.


Geçelim menümüze:Menümüz biraz kabarıktı.Bol bol gezeceğimiz için yemek yapmaya uğraşmayalım diye çok yaptım.

Düğün Çorbası


Zeytinyağlı Yeşil Fasülye


Sebze Yatağında Kuzu Fleto

Tavuk Krep


Su Böreği

Caparili Jülyen Salata


Gubateler(Çerkez Böreği)

Kalbim Sizde Salatası

ALİ NAZİK



El Açması Su bBreği


SARMA


GAZETE BAKLAVASI

LAZ  BAKLAVASI

İMAM SARIĞI
Ev Yapımı Limonata(Fotoğraını çekmeyi unutmuşum)


BİR BAŞKA SOFRALARDA GÖRÜŞMEK ÜZERE!!!!

2 yorum:

  1. Merhabalar Günnurcum,
    İadei ziyarete geldim ve şahane bir blogla karşılaştım.
    Buradaki davet sofrana da bayıldım. Gazete Baklavası çok ilgimi çekti.
    Herşey çok özenli hazırlanmış. Ellerine sağlık, sevgiler.

    YanıtlaSil