13 Haziran 2014 Cuma

YEPYENİ BİR DAVET MASAM

Herkese MERHABALAR!Uzunnnnnn süredir siteciğime uğrayamadım.Başıma neler geldi, anlatayım.
Bu arada iki soframı yükleyemedim.Malum fotoğraf makinemiz bir türlü gelemedi Amerikadan.Benim telefonum bozuldu eşimin telefonu ile çekmiştik ama oda bozulunca sofralarımı tariflerimi yükleyemedim.Derken iki ay oldu galiba...

Bu davetimde çooooooook sevdiğim Rabbimin tanışmayı nasip ettiği güzel insanlarına ve minik kuşlarıma:)))))Sağ olsunlar hediyeleri içinde ayrıca çooook teşekkür ediyorum.

Tabi soframız dolu doluydu.Yeni tariflerim var sizlerle paylaşacağım..

Bundan sonraki hazırlıklarımda Trakya çıkarması yapan CANIM AİLEM İÇİN OLACAK..


GEÇTİK MENÜMÜZE:




EVEEEEEET GELİYOR...

KIYMALI  VE MANTARLIMİDYE BÖREK



İMAM SARIĞIIIII

HARİKA...



DOMATES SOSLU FELLAH KÖFTESİ

ARTA KALAN SADE FELLAH KÖFTESİ

KÜMBET PASTA

OLMAZSA OLMAZ PROFİTROL

ELMAS KURABİYE

GERÇEKTEN HARİKA..

CİVANIM BÖREĞİ

BOL YEŞİL FITIKLI ARMUT KURABİYE


DENEMEYE DEĞER

SONNNN

1 yorum: