9 Temmuz 2014 Çarşamba

2014- 4. İFTAR DAVET SOFRAM

Başı rahmet, Ortası mağfiret, sonu cehennemden kurtuluş olan RAMAZAN AYIMIZIN12. gününe geldik bile.İftarları, sahurları teravihleri ile bir başkadır Ramazan.Ben nerde o eski günlerdeki Ramazanlar demeyeceğim çünkü çok şükür şu bilim ve sanayi çağında  rabbim boool nimetlerle oruç tutuyoruz değl mi?

Rabbimin tüm nimetlerine hamdolsun diyorum geçiyorum masamın tanıtımına.Bu masamda yine aile dostlarımıza.

Bu soframda Ramazan paçanga böreksiz olmaz dedik ve yaptık.Hep kuzu hep kuzu birazada sebze olsun Enginar olsun dedik.

Ayrıca benim anneciğimin çok yaptığı eşimin ve babamın çok sevdiği yeşil fasülye yoğurtlaması vardı tabi ben içine haşlanmış patates ve semizotu ilave ettim harika oldu.

Salatamızı süsledik yine gelin gibi ...

Menümüz:

İftariyelikler
Çorbamız



BEŞAMEL SOSLU KÖFTELİ ENGİNAR





SÜSLÜ GELİN SALATAMIZ


YOĞURTLU YEŞİL FASÜLYE


PAÇANGA BÖREĞİ

VİŞNE KOMPOSTOSI


KEMİKİSİZ KUZU BUT

ÖZBEK PİLAVI

KREMŞSNTİLİ MUHALLEBİLİ GÜLLAÇ

HEMDE SARI KİRAZLI

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder