24 Temmuz 2014 Perşembe

2014 SON İFTAR DAVET MASAM

Ramazan ayımız bitmeden ben de son davet soframı yayınlayayım istedim.Misafirlerim çooooook uzaktan dolu dolu 5 yılı beraber geçirdiğimiz aile dostlarımızdı.Allah görüşmeyi bu yıl yine nasip etti çok şükür.

Ne yapayım diye kararsızken çok şükür birçok şey çıktı ortaya.Sağ olsun Büşracığımın yardı mı ile harika bir sofra çıktı ortaya.


Dikkatinizi çekti mi bilmiyorum ama Kimono şeklinde katlanmış peçeleteler masmıza ayrı bir hava kattı bence.Bu yüzden portakalağacı sitesine teşekkür ederim.


Birbaşka görsellik katan ve çok duyduğum denemek istediğim Yufka Çanağında Nohutlu Salata.Ben çok beğendim.Hem börek tadın da hem salata tadında.Denemeye değer diyorum..

Para Mantısını  yine görüyosunuz misafirlerimden özel istek vardı.Tabi çok beğendiler.

Menümüz;

Kişiye Özel İftariyelik

Düğün ÇORBAMIZ(Allahtan misafirler farklı çorba aynı)

Yufka Çanağında Nohut Salatsı

Çoooook lezziz.

Zeytinyağlı Havuçlu Yeşilfasülye

Süslü yoğurtlu semizotu salatası

Kimono Peçeteler

Para Mantısı

Analı Kızlı

Süslü Salata 6


Muhakkak tadına baksınlar istedim


SARAY USULÜ KUZU İNCİK


Ve Frambuazlı Güllaç

Cuplar da...

2 yorum: