28 Nisan 2014 Pazartesi

YENİ DOĞACAK GÖKÇE BEBEĞE KAHVALTI DAVET SOFRAM

Herkese Merhabalar..Bahar ayında 2. Kahvaltı Davet Sofram.Hemde bir önceki Davet Soframın aynısı.
Sebebine gelince Fotoğram makinaları yüzünden.Bir önceki soframı Meral Hanımlara hazırlamıştım.Tabi fotoğraf makinasını eşimin sattığını benimkide okulda dolabımımda kaldığını eşimin telefonuyla çekmiştik fotoğrafları. 

Eşimde bilgisayara atmış fotoğrafları bende bulamadım.Tabi sonradan buldum ve yayınladım.Sonra 23 Nisan Tatilleri  dolayısıyla iki aile dostumuzu davet ettik.

Tabi ben diğer masanın fotoğraflarını bulamayınca gitti güzelim masa diye düşündüm aynı menüyü hazırlayayım dedim.


Gelelim Masamızın adına Canım arkadaşım C. hamile ve kızı olacak inşallah 11 yıl aradan sonra (benim gibi) İşte doğacak bebeğimizin adı Gökçe olacağından bu masayı onun için hazırladım.Tabi birbirimizi göreyeli uzun zaman oldu çok özlemişiz birbirimizi bir sohbet bir sohbet anlatamam..
Eski günleri yad ettik keşkelerle geçti tabi...



Geçelim Menüze:

EL AÇMASI KOL BÖREĞİ

                                             PEYNİR TABAĞI(Beyaz Peynir,Çeçil Peynir,İzmir Tulum Peyniri,Erzican Tulum Peyniri,Örgü Prynir,Üçgen ve Kaşar Peyniri)


Köz Kırmızı Biber Sosu

KORSAN YUMURTALAR

Göktürk Beye özel


SUCUKLU,SOSİSLİ,SALAMLI KREP

KUŞ YUVASI BÖREĞİ

SİYAH VE YEŞİL ZEYTİNLER

KIZARTMA

DOMATES VE SALATALIK TABAĞI

REÇELLER


PİRİNÇ UNLU ÇİLEKLİ MUHALLEBİ

MEYVEEEEEE

TABAĞIIII

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder