1 Mayıs 2013 Çarşamba

DIZMANA(GÖÇMEN BÖREĞİ)


 MALZEMELER:
Yarım paket yaş maya
1 su bardağı süt
1 çay bardağı sıvıyağ
4-5 su b. un
1 yumurta
tuz
su
İç Harcı İçin:
Beyaz peynir
Üzerine:
Yumurta sarısı
Yoğurt
 yarım çay bardağı sıvıyağı
1 yemek kaşığı tereyağı
HAZIRLANIŞI:
Hamuru malzemeleri ile yoğuruyoruz.Hamuru dinlendiriyoruz.
Hamurdan rulo yapıp 2-3 parmak kalınlığında kesip
yağlı tepsiye diziyoruz.Ben bazısını içine hazırlamış olduğum iç harçtan
 koydum.Üzerine tüm malzemeleri karıştırıp sürüyoruz
Tepsi mayası gelince 180 derecelik fırında pişiriyoruz.
Sıcak servis yapılır.Afiyet Olsun.....

2 yorum:

  1. Bloğunuz yeni sanırım ama bir çok tarif paylaşmışsınız bu kısa zamanda maşallah. Bloğunuz hayırlı olsun. Emeklerinize sağlık. Kolaylıklar diliyorum.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. değerli yorumlarınız için teşekkür ediyorum... bloğum söylediğiniz gibi yeni... ama sizler gibi değerli üstadlar bu konuda bizlerden daha tecrübelisiniz.. yorumlarınız bizi sevindirdi... sizin siteyi de çok beğendim...:)

      Sil